Porsche 911 GT3 dünaamika parandamiseks on uus mudel varustatud Porsche stabiilsuskontrolli (PSM) sportlikuma variandiga, mis võimaldab välja lülitada eraldi veojõu- ja stabiilsuskontrolli ning andmaks juhile täielikku kontrolli, ei sekku automaatika kunagi, vaid juht saab need uuesti tööle rakendada ise, ühe nupuvajutusega.
Parandatud on ka aerodünaamikat, suurendades üldist surujõudu rohkem kui 2 korda tervele autole.

Vedrustuse automaatika (PASM) ning uued, veelgi kergemad veljed annavad omakorda veelgi täpsemat tunnetust sportlikumal sõidul, samas võimaldades ka mugavat tänavasõitu. Auto paremaks peatamiseks on suurendatud pidurikettaid ning parandatud pidurite jahutust ning eraldi võimaldatakse valida ka spetsiaalsed keraamilised pidurikettad. Uuendusena on kasutusele võetud nn targad mootoripadjad (PADM), mille jäikus on reguleeritav vastavalt sõidustiilile, vältimaks ekstreemsetes situatsioonides mootori liigset liikumist.

Erilise lisana on võimalik GT3-le võimalik tellida spetsiaalne tõstesüsteem, võimaldamaks sõitmist halbades teeoludes - auto kliirensit saab vaid nupuvajutusega tõsta 30mm.